Idag har vi firat vårt minsta lilla hjärta, Isabella fyller 9 år idag.
Frukost på sängen, paketöppning, fika med farmor och farfar, lek med kompis, önskemiddag-hemlagad pizza och många telefonsamtal har förgyllt födelsedagen!
En nöjd liten tjej ska nu sussa gott!
Grattis vår fina Isabella!

Frukost på sängen, paketöppning, fika med farmor och farfar, lek med kompis, önskemiddag-hemlagad pizza och många telefonsamtal har förgyllt födelsedagen!
En nöjd liten tjej ska nu sussa gott!
Grattis vår fina Isabella!



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar