4 dec. 2012

Årets pepparkakshus




...blev ett höghus gjort av mallar från nätet. 
Dekorationerna har kidsen fixat till. 
Tror vi alla blev ganska nöjda faktiskt då det traditionsenliga huset från Mor Anna fick stå tillbaka i år för ett lite annorlunda hus!

Julen är på intåg hos oss...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar