22 apr. 2011

Glad Påsk


Nu firar vi påsk i dagarna fem. Härligt att vara lediga!

Igår gjorde vi Elenore så blänkande fin, tvätta, polerade och gjorde henne fin. Snart hoppas vi hon ligger i vattnet så vi kan njuta av dagar på havet.
Avnjöt god påskmat hos mamma och pappa ihop med syster och Per igår kväll. Mysigt!

Idag gör vi lite av varje, en äggost klar och en står på spisen...fira långfredag med Åkerblommare och Edvardssons. Ska bli supertrevligt!

Imorgon får vi se om påskharen varit här, flickorna ska bli små påsk-kärringar och vi andra får se vad vi ska göra, flyga till Blåkulla kanske...

Kvällen kommer avslutas ihop med många goa vänner...

sedan avslutas helgen med fotboll i dagarna två och lite annat smått och gott hoppas vi kunna njuta av.

GLAD PÅSK ALLA !

1 kommentar:

  1. Det var väldigt! Tur att det är kort vecka nästa vecka så du hinner vila upp dig!
    Kram på dig!

    SvaraRadera