Det är kul att ha roligt på sitt jobb men just idag hade vi extra roligt!! Det var vårfest och alla barn sjöng in våren med olika sånger. Så duktiga och goa barn! Sedan blev det dags för lärarna att showa. Och vi bjöd på denna låt av Eric Saade. Vi var alla utklädda till Erics dansare och ja vi får väl tycka att det blev bra!!! Det var fantastiskt roligt att få bjuda på detta!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar