En resumé av förra året och sedan tog det stop....
Varför, jo jag gillar ju att lägga in ett foto till mina inlägg....och med två halvknasiga datorer och en ny (!) där fotoredigeringsprogrammet inte fungerar som jag vill och jag är för lat för att lära mig så blir det så här....
ska ta tag i detta....snart :)
Så nu lånar jag en bild och berättar att
Jag i veckan fyllde år...ja, tom. jämt...typ tjugotjugo, eller min 10-årsdag för 4:e gången
(mina kollegor är världsbäst på dessa varianter, det lovar jag)
Blev i vilket fall väckt av finaste familjen, rosor och paket och en underbar långfrukost.
Så fin start på dagen!
Sedan gav jag mig av till jobbet, där kollegor fixade fika (med paket), barnen sjöng, där oväntat besök dök upp (tack tant P och dina fina killar) och där jag fick en finfin bukett av tulpaner innan jag gick hem!
Hem...till finaste mamma och pappa, där mina barn, min man och fina syster m sambo väntade. Goda räkor, vitt vin och semla stod på menyn.
TACK mamma och pappa för denna kväll och inte minst för det fina armbandet jag fick av Er och syster T och Per.
Så kan man nu tro att födelsedagen var över....men nu stundar party den 25/2 med härliga vänner!!!
Jag längtar....



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar