17 maj 2012

Rasmus 14 år


GRATTIS RASMUS 14 ÅR 
Tänk att för 14 år sedan berikades vårt liv med denne gosse. 
Vi firade födelsedagen med bla ett besök av lillkusinen Cornelia som gjorde sitt premiärbesök hos oss, tre veckor gammal idag.
Nöjd och glad till en början men sen tog hon i lilla stumpan för kung och fosterland! 
Tänk att det är så längesedan Rasmus var så liten, eller ja, riktigt så liten har han ju aldrig varit...

Kan meddela att första året som tonårsmamma har varit kanon! 
Vilken härlig tonåring vi har, vi hoppas på ett lika härligt år till 15....:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar