24 maj 2012

Sommarförberedelser



Vilka dagar vi har!
Strålande sol från klarblå himmel, från morgon och till kväll. 
Man måste njuta!
Här har minsta lilla hjärtat haft feber ett par dagar så hon och jag har varit hemma. Hon är feberfri ikväll, men får stanna hemma en extra dag imorgon.
Då hon klarar sig en del själv inne har jag förenat nytta med nöje. 
Putsat husets ALLA fönster, planterat lite och förberett för en sommar på hemmaplan. 
 Jo, båten står så snällt på land och ska fortsätta så under hela sommarn. Känns lite konstigt men väldigt, väldigt skönt också. 
Jo, så är det och jag ljuger inte, jag njuter....av att vi faktiskt ska göra andra saker denna sommar. 
Ta dagen som den kommer på semestern och då får vi se vad dagarna kommer att erbjuda....spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar