26 okt. 2012

6 månader



Tänk vad tiden går och att det är (igår) 6 månader sedan detta lilla underverk kom till jorden.
Tänk att någon som är så söt, charmig, gullig, småbusig och alldeles ljuvlig kan förgylla tillvaron för sin omgivning så mycket med sin blotta närvaro.
Tänk vad Du lilla troll betyder mycket för oss alla, är så GLAD att Du finns!

Puss från Moster C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar