28 okt. 2012

Höstpromenad











Vilken härlig höstpromenad vi fick idag med våra goa tjejer!

2 kommentarer:

  1. Men du bloggar också - va kul! Skall sätta mej och kika runt när jag har lite mer tid...önskar dej en go vecka som verkligen har börjat med riktigt höstrusk. Kram!

    SvaraRadera
  2. ja Camilla, men jag var ganska flitig ett tag men nu blir det mer och mer sällan...tyvärr, för det är ju även ett minne till sig själv :) Kram på Dig!!!

    SvaraRadera