27 jan. 2011

Egypten...






Nä, jag har väl inte varit något vidare på att uppdatera min blogg det sista....

Men som Ni förstår av bilderna så hade jag en alldeles, alldeles underbar resa till El Gouna!

Jag är så oerhört tacksam och glad över att jag tog chansen och hälsade på familjen Hammar i El Gouna!
Tack för att Ni tog hand om mig och för allt kul vi hade tillsammans, denna resa bär jag med mig i mitt hjärta länge, länge!

Att komma hem var också underbart! Familjen stod på Landvetter och överraskade mig vilket var väldigt roligt! Vi hade alla saknat varandra mycket och återseendet var självklart ömsesidigt härligt!
Hemma väntade en mysig fika med semlor och Jonna hade länge och väl gjort den här:
Gissa om jag kände mig Välkommen hem!!!

PS. Klicka på bilderna för att se de större!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar