
Jag verkligen älskar mina fredagar, barnen får sova lite längre, åka buss till skolan och då... sätter jag mig med kaffet, frukosten och tidningen (ja datorn är också på)
Och jag njuuuuter! Av ledig tid och visst finns det måsten en ledig dag som denna, städa, tvätta, fixa mat, handla mm men min egna timma på morgonen den kan ingen just nu ta ifrån mig, så det så!
Nu till sysslorna, kalas ikväll, för mig...
Creolsk gryta står på menyn och morotskakan är redan klar till hälften!
Ha en underbar fredag Ni alla!
Glöm inte att hålla tummarna för sverige i handbollen ikväll också, gissa förresten om jag är populär som bjudit in till kalas kl. 18.00...
Tjing!



Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
SvaraRadera