27 jan. 2011

Jonna

Då har det hänt, Jonna har bytt fotbollsklubb. Från att ha spelat med Hålta IK:s pojkar i ett par år har nu hon och bästa kompisen gått över till ett rent flick-lag i Ytterby IS

De tränar nu inomhus och varje gång hon kommer hem så lyser hon som en sol, med röda kinder och svettiga kläder!

Frågar man henne så handlar livet just nu om
fotboll och handboll!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar