
Under helgen som Jonna och Rasmus spelat fotboll så har Isabella legat i feber. Så besviken på att inte kunna följa med och heja på sina syskon. Gårdagen var hon ändå ganska tapper och kunde klara sig inne lite själv när pappan var utanför och grejade. Idag har jag varit hemma med lillskrutt och ojojoj, idag har hon varit riktigt kass.
Började tidigt 05.30 med att spy av feber, 40.3 var den då. Sedan har den varit runt 39 grader men runt 15-tiden idag sköt den i höjden och 40.7 stannade den på då. Då är varken mamman eller lillskrutt så tuffa precis, hua liga!
Vet en gång i Thailand när hon hade 40.8...i den värmen...då var det inte heller roligt! Men efter ett snack med sjukvårdsupplysningen i eftermiddag känner jag mig nu lite lugnare.Puh!
Jag hoppas nu att det snart vänder men vi stannar hemma i ett par dagar från jobb och skola.



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar