27 mars 2011

VINST nr2


Nu har segrare nr två anlänt hem, Rasmus har spelat Ytterby cup idag med sitt Hålta lag P99.

Solen visade sig på förmiddagen men de sista matcherna spelades i snöyra och pappan hade ingen kamera med sig idag så fotot är från en tidigare cup.

Ja man kan ju inte annat än att vara glad å sina barns vägnar efter denna helg! Vilken start på fotbollssäsongen...

GRATTIS till Hålta IK:s P99:or till vinsten i Ytterby cup!
Ni är grymma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar