Nu har segrare nr två anlänt hem, Rasmus har spelat Ytterby cup idag med sitt Hålta lag P99.
Solen visade sig på förmiddagen men de sista matcherna spelades i snöyra och pappan hade ingen kamera med sig idag så fotot är från en tidigare cup.
Ja man kan ju inte annat än att vara glad å sina barns vägnar efter denna helg! Vilken start på fotbollssäsongen...
GRATTIS till Hålta IK:s P99:or till vinsten i Ytterby cup!
Ni är grymma!
Solen visade sig på förmiddagen men de sista matcherna spelades i snöyra och pappan hade ingen kamera med sig idag så fotot är från en tidigare cup.
Ja man kan ju inte annat än att vara glad å sina barns vägnar efter denna helg! Vilken start på fotbollssäsongen...
GRATTIS till Hålta IK:s P99:or till vinsten i Ytterby cup!
Ni är grymma!



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar