
Efter några dagar inomhus med sjuk dotter så tog jag mig både igår och idag en välbehövlig promenad. Idag blev den lite längre och det kändes att det var +9 grader ute. Jag grabbade tag i kameran innan jag gick och bestämde mig för att leta vårtecken på min runda.
Härligt att se att kastanjen och sälgen knoppar, harsyran som växer i skogen, isen som släppt taget om havsytan, vattnet som porlar i diken och framförallt
KROKUSEN som växer i en slänt på vägen.
Ja man blir lycklig av dessa framsteg som årstiden frambringar,
nu vill vi bara ha mer...
Håller utkik efter tussilago och så småningom vitsipporna!



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar