27 maj 2011

Systrar i rosa


Vilken tur att syskon älskar varann, fast de inte alltid håller med om det. Men jag tror ändå att blod är tjockare än vatten....fast jag själv har en extra syster. Jo, Annelie, det är vad Du är till mig...i vått och torrt. Ett särskilt slags blod...
Och min lillasyster Therese kommer alltid vara den bästa av systrar som man kan få.
Så det så!

Jag hoppas verkligen dessa två tjejer, mina egna små hjärtan alltid ska förbli de bästa vänner, tillsammans med sin älskade storebror. För hur det än är, mellan bråk och retsamheter så ser jag kärlek mellan dessa tre. Den kan ingen ta ifrån dem!!!

Det är vad jag önskar iallafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar