27 maj 2011

Mors dag, på en fredag


Tack älskling för att Du gång på gång ger mig förtroendet att sköta en vacker orkidée...
Håll tummarna, nu alla för visst var den fin!
Och i förskott dessutom då man aldrig vet var vi håller hus på söndag morgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar