



Kristihimmelsfärdshelgen var en alldeles fantastisk helg!
Jo, då infann sig rena semesterkänslan och man hade svårt att förstå att man skulle tillbaka till jobbet igen efter 6 juni.
En försmak av sommaren som gav mersmak!
Vi fick en natt i Skärhamn och två i Stigfjorden (i närheten av Björnehuvud).
Alla trivdes och var nöjda när helgen var till ända.
Vi seglade, badade (nej inte Rasmus), åkte/körde gummibåt, fiskade krabbor, spelade fotboll, grillade, njöt av lägerelden, sjöng, spelade gitarr, tog morgondopp, åt och drack gott, läste, solade, spelade kort, fotograferade och umgicks med härliga människor under hela helgen!
Fler sådana dagar på havet vill vi ha i sommar...och nu räknar jag ner dagarna tills det blir sommarlov på riktigt!
Tjoho!



Men vad härligt det ser ut!!! Underbart förstår jag, håller med dig... mera sånt!! :)
SvaraRaderaKram Veronica