skip to main |
skip to sidebar
Syster 30 år ♥
Min fina syster Therese fyllde 30 år igår!
Jag hoppas verkligen Du var nöjd med din dag och din present (som hänger runt halsen). Vi tackar för god mat och dryck och trevligt sällskap den stund som vi var med.
Kram goa syster!!! ♥
Tack själva underbara familjen <3 Är såååå glad för alla personliga och kreativa presenter jag fick av er!!! Tänk va det märks på våra yrkesval vad vi har i generna ;) KRAMAR I MASSOR <3 <3 <3
SvaraRadera