
Det sägs att värmen och sommaren är på gång, passar mig utmärkt faktiskt, jag gick ju på
sommarlov
i förra veckan!
Har nästan inte hunnit känna av det ännu, då jag första dagen satte klockan för att gå upp, sedan blev det midsommar och idag, måndag var det äntligen dags att få
sova ut!!!
Men, icke sa nicke...vad hände då, jo jag vaknade kl.05.00!
Hua mig va tidigt! Så nu när klockan närmar sig halv åtta, börjar det kännas...tröttheten kommer liksom tillbaka, mycket märkligt! Eller inte!
Men se det från den positiva sidan, tvätt nummer två ska in och diskmaskinen är klar...och det bästa av allt, barnen sover ännu, sin välbehövliga sömn och jag hoppas för deras skull att de får några timmar sömn till på morgonkvisten.
Sedan får vi se vad dagen har att erbjuda, kanske stranden en stund? Eller bara en massa fix hemma!
Härlig måndag på er!!!



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar