...för Isabella blev att rida på moster Therese´s häst Sarina. Första gången och hon tyckte det var jättekul! Tack Therese för inbjudan!!! En stolt Isabella som kom hem efteråt.
Hade Ni gärna fått, men till saken hör att det var första gången hon red på mosters häst och det var i "grevens tid" för nu har min syster lämnat bort hästen....så det blir väl inga mer ridturer...tyvärr. kram på Er!
Va roligt med hästar,någon dag kanske jag och Kevin kan få följa med och se när stora Isabella rider :)
SvaraRaderaHade Ni gärna fått, men till saken hör att det var första gången hon red på mosters häst och det var i "grevens tid" för nu har min syster lämnat bort hästen....så det blir väl inga mer ridturer...tyvärr. kram på Er!
SvaraRadera