27 juni 2011

Dagens aktivitet...


...för Isabella blev att rida på moster Therese´s häst Sarina.
Första gången och hon tyckte det var jättekul!
Tack Therese för inbjudan!!!
En stolt Isabella som kom hem efteråt.



2 kommentarer:

  1. Va roligt med hästar,någon dag kanske jag och Kevin kan få följa med och se när stora Isabella rider :)

    SvaraRadera
  2. Hade Ni gärna fått, men till saken hör att det var första gången hon red på mosters häst och det var i "grevens tid" för nu har min syster lämnat bort hästen....så det blir väl inga mer ridturer...tyvärr. kram på Er!

    SvaraRadera