Lite dåligt på uppdateringsfronten, men prioritering finns på annat.
Barnen slutade skolan för snart en vecka sedan och det blev en blåsig kväll men regnet uteblev i alla fall. Barnen sjöng sedvanligt och jättefint!
Barnen slutade skolan för snart en vecka sedan och det blev en blåsig kväll men regnet uteblev i alla fall. Barnen sjöng sedvanligt och jättefint!

Rasmus slutade 6:an
Tänk att det nu var sista året mina barn gick på samma skola. För Rasmus väntar högstadiet i musikklass. Tjejerna blir kvar på Hålta skola i några år till.





Inga kommentarer:
Skicka en kommentar