
Den 17 maj 1998 var en stor dag i vårt liv, då föddes nämligen den första i en skara som skulle bli tre. Mina/våra barn, Rasmus fick bli den storebror som jag själv alltid önskat mig, men som min mamma och pappa alltid sagt varit svårt att skaffa till mig...mycket märkligt :) Jag fick ju en fin fin lillasyster iallafall som jag är mycket glad över.
Rasmus föddes alltså en vårdag efter en, för mig, lång och utdragen förlossning. Ett kejsarsnitt där jag själv inte var vaken så pappa S med son tillbringade de första timmarna tillsammans framför någon hockey final. Inte så dumt det heller tror jag!
Men så fick jag honom då i min famn och jag lovar, jag släpper honom aldrig! :)
Nu ska Rasmus fylla tonåring och jag kan inte fatta att det redan gått 13 år sedan han såg dagens ljus, kan det verkligen vara möjligt? Jo så är det nog...
Imorgon på Norges nationaldag önskar jag Dig Rasmus den bästa av födelsedagar!
GRATTIS goa goa Du!!!
Kram den blivande tonårsmamman



Stora Grattiskramen till store killen, som kom med storken:)/Gunilla
SvaraRadera