
ja inte är det lätt att välja inte, vaniljbulle eller kanelbulle...förmodligen smaken som avgör. tror familjen ska bli nöjd i alla fall.
För vad hittar man på när lilla hjärtat ligger i hög feber...igen...känns det som iallafall. Ja eftersom båtsemestern närmar sig så kanske bullar skulle bli uppskattat och lite packning är också på sin plats.
Men det är så svårt att få gjort något tycker jag när barnen är sjuka, man blir orolig och de vill ju gärna att man sitter bredvid, så nu ska jag spela ännu en omgång med Skip-Bo med Isabella!
De andra två har varit med sin mormor och morfar idag, Jonna var och badade med mormor och Rasmus har mer eller mindre bott hos mormor och morfar de sista två veckorna, det är golf som gäller nämnligen!



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar