
Då var det över för denna gång, träffen med goa familjen Hammar. Att en helg kan gå så fort, och tänk att det varje gång vi ses "känns som igår"!
Vi styrde kosan mot Vadstena på torsdag eftermiddag och ca: 4 timmar senare var vi framme, efter ett stopp för att köpa Polkagrisar i Gränna.Tack för den goa grillmiddagen säger vi till Hammars som anlände tidigare än oss.
Härliga dagar följde med kulturella inslag, i nunnornas stad. Vi besökte bla.klosterkyrkan, strosade runt i staden och avnjöt en härlig picknick vis Vätterns strand.
Vi bodde, denna gång i lånad husvagn på Vätterviksbadet. En fin camping men vill man ha bra service, så NEJ, välj då ett bättre alternativ...suck och stön, pust och vi vet inte...har ingen information mm kom det från personalen!
Vilken tur att de ändå öppnade vattenrutchbanan 1 timme för våra goa ungar!
Jippiiii!
Sista dagen packade vi ihop oss och drog till Motala, ett besök längs Göta kanal, lite glass och sedan var det dags att ta farväl....för denna gång!Vi har haft en underbar helg och längtar redan till nästa återträff!
Ps. Klicka på bilderna för att se dem i större storlek...



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar