12 juli 2011

Sommarlovet är helt OK






Nä, vi klagar väl inte utan fortsätter njuta av allt vad sommaren har att erbjuda:
Sol, bad, salta hav, grill, kompislek (med vissa övernattningar), glass, gräsklippning, Rörtångsbesök, promenader, vattenkrig, segelbåt, fotboll, trädgårdsarbete, bak, trevligt umgänge och mycket mycket mera

och snart...börjar semestern med hela familjen!

1 kommentar:

  1. Behöver verkligen öva mig på att redigera bilder, går ju knappt att läsa under bilderna, sorry!

    SvaraRadera