




Nä, vi klagar väl inte utan fortsätter njuta av allt vad sommaren har att erbjuda:
Sol, bad, salta hav, grill, kompislek (med vissa övernattningar), glass, gräsklippning, Rörtångsbesök, promenader, vattenkrig, segelbåt, fotboll, trädgårdsarbete, bak, trevligt umgänge och mycket mycket mera
och snart...börjar semestern med hela familjen!



Behöver verkligen öva mig på att redigera bilder, går ju knappt att läsa under bilderna, sorry!
SvaraRadera