2 aug. 2011

Systrar som fryser?


På årets varmaste (?) dag hittade tjejerna dessa mössor längst in i båtgarderoben...de var med i fall om att det skulle bli en sådär kall och blåsig sommar som vi haft de senaste åren...men icke, nu har de inte använts och det känns ju skönt!
Ja på skoj kan man ju ha de såklart om NI frågar tjejerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar