Då resten av familjen idag packade ihop och drog till Färgelanda där Rasmus ska spela fotbollscup hela helgen, så skulle Bella-bus och jag ta en tur med mormor och morfar i deras båt.
Lite snopna blev vi då mormor fick stanna hemma (av godkänd anledning) men morfar och vi stack ut.
Vi bestämde oss för att prova fiskelyckan innan vi badade...
...tre timmar senare...en makrill rikare...var vi lite urblåsta och frusna, trots sol och härligt sommarväder så då åkte vi hem igen!
En härlig dag till havs!
Lite snopna blev vi då mormor fick stanna hemma (av godkänd anledning) men morfar och vi stack ut.
Vi bestämde oss för att prova fiskelyckan innan vi badade...
...tre timmar senare...en makrill rikare...var vi lite urblåsta och frusna, trots sol och härligt sommarväder så då åkte vi hem igen!
En härlig dag till havs!



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar