12 aug. 2011

På vår lilla altan...


...Där har vi suttit en stund och ätit gott mitt minsta hjärta och jag ikväll.

Riktigt mysigt!

Info från Färgelanda:
1:a matchen vanns med 6-1!!!

Imorgon spelas två tidiga matcher så vi får hoppas killarna sover snart (säkert)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar