...Där har vi suttit en stund och ätit gott mitt minsta hjärta och jag ikväll.
Riktigt mysigt!
Info från Färgelanda:
1:a matchen vanns med 6-1!!!
Imorgon spelas två tidiga matcher så vi får hoppas killarna sover snart (säkert)
Riktigt mysigt!
Info från Färgelanda:
1:a matchen vanns med 6-1!!!
Imorgon spelas två tidiga matcher så vi får hoppas killarna sover snart (säkert)



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar