5 sep. 2011

Kräftskiva med båtvänner...

...och andra vänner...ja alltså helt enkelt en massa goa vänner !

Denna lugna, trevliga och mysiga tillställning hölls för ett tag sedan, tanken var att vi skulle ses på havet, på en bohuslänsk kobbe eller en annan hamn, men den idén regnade bort och med tanke på stor uppslutning så var Nordön, allas vår hemmahamn den bästa platsen tyckte vi.

Tack vänner för den kvällen!

PS. lustiga foton man hittar ibland...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar