19 sep. 2011

Fotboll...fotboll...fotboll


Ja det är väl så livet är just nu hos Leckborns,
vi jobbar, barnen tränar fotboll och så ser vi en och annan match som de spelar också.
Vilken tur att det är så roligt med tre fotbollsspelande barn!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar