5 sep. 2011

Marstrand


Snabbt beslut och Sverker och jag fick till en egen helg i båten. Lämnade Nordön på lördag eftermiddag, seglade till Marstrand, slappade, åt gott och avslutade kvällen på Hamnkrogen (Värdshuset) där vi intog varsin god Skaldjurssoppa.

Efter frukost dagen efter åkte promenadskorna på, ryggsäcken packades med fika och badkläder, sedan började vi vår underbara promenad runt ön i ljumna vindar.
Vilken värme!

Att hoppa i vattnet var inte direkt svårt då det var runt 25 grader varmt i luften!

Seglade (en stund) på hemvägen, packade ur båten på nästan ALLT!
Årets sista båttur var detta för nu ser kalendern ganska full ut den närmaste framtiden...

TACK till våra goa barnvakter för möjligheten till denna helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar