3 dec. 2011

Får vi presentera...


...två små underverk!

Så fick de då ÄNTLIGEN flytta hem till oss,
"Tippis" & "Sotis"
Två förväntansfulla tjejer har längtat sååå länge på att få hem sina små missar, och lyckan är total för mamman i denna familj har gett vika...

Katterna ska nämligen få bo inomhus, för hur elak kan man vara om man har utekatter...?
Under åren som gått har barnen försökt och försökt att övertala oss att få ha katterna inomhus och nu har de lyckats!

Jaja, kraven på vem som ska sköta om dessa småttingar har också ändrats, för nu är ju mina barn stora och klarar av att mata och rensa kattlådan...
(haha, tänker NI vilken lättlurad mamma)

Vi får väl se, alla är vi iallafall mycket nöjda med våra nya familjemedlemmar för de är ju så fantastiskt söta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar