30 nov. 2011

Jag ska bli moster!!!


Då är det väl officiellt då...
ATT JAG SKA BLI MOSTER!!!

Min lilla lilla lilla-syster (jag har ju bara en) har en liten krabat i sin mage som sprattlar och lever runt, som växer och blir märkbart större för varje gång man träffar den blivande mamman :)

Tänk Du lill* därinne vad vi längtar efter dig!
Att vi ska få njuta av Dig när våren kommer känns underbart och jag lovar att det finns kusiner som knappt kan vänta!

Nu ska Du förbereda Dig för livet på utsidan och vi ska se framemot och längta efter det som komma skall!

Therese och Per
Stort lycka till önskar jag Er,
Ni är så fina tillsammans och tänk att NI nu ska bli föräldrar...
De bästa föräldrar Ert barn kan få, det kan jag lova!

Och jag ska bli moster...
...åh vad mysigt med en liten bebis i familjen!



1 kommentar: