10 nov. 2011

Halloween fester


Förra helgen var Isabella bjuden på spökfest och Halloween fest...och man vill ju inte vara utklädd likadant två dagar i rad...man är väl tjej :)

Så vi förvandlade henne till ett spöke och sedan fick vi en liten pumpatjej
(Tack Linda W för pumpakläderna)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar