
Förra helgen var Isabella bjuden på spökfest och Halloween fest...och man vill ju inte vara utklädd likadant två dagar i rad...man är väl tjej :)
Så vi förvandlade henne till ett spöke och sedan fick vi en liten pumpatjej
(Tack Linda W för pumpakläderna)



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar