Lite sen blev jag men hann precis slänga mig av cykeln när det var dags att "klippa bandet" till Möt Julen på Landet, som ligger några hundra meter bort från där vi bor.När bandet var klippt steg vi alla in i värmen och njöt av mingelmat, god dricka och många många underbara och fina saker som hör julen till.
Så om Du vill få lite julkänsla så gör ett besök i detta varma vackra hönshus!
Jag rekommenderar varmt!
Tack Christina för en härlig kväll!



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar