18 okt. 2011

Höst


Jo, hösten kan ju vara fantastiskt vacker
(fast i år alldeles för regnig för min smak)

Men när den visar sig från sin bästa sida får man passa på att fota litegrann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar