
Att bära mössa....undrar jag hur det var när jag var barn...att få på mig mössa...i vilket fall bar jag inte mössa när jag träffade Sverker, det har jag fått höra många gånger.
Kanske jag kom till sans och balans runt 25 årsålder och började använda mössa.
Detta underbara plagg, som är såå skönt att ha på sig!
Det känns som det gått lite "mode" i att ha mössa, verkar inte vara några problem att få barnen att bära mössa och nu tycker jag att alla har mössa.
Jättebra eller hur?
Och mina tjejer älskar mössor...de kan ha hur många som helst...vill köpa nya hela tiden så fort de hittar någon de tycker om.
Denna gång hittade jag en mössa som jag var säker på att de skulle tycka om, men då ville största tjejen givetvis inte ha en likadan som lillasyster så då fick vi några till att välja på...
Så det fick bli en med elefanter på, superfin tycker jag
Tack Jennie!



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar