9 okt. 2011

Trädgårdsarbete


Ett av helgens trädgårdsarbete är avklarat...hade kanske inte tänkt att ta bort allt på buskarna, men då jag har lite svårt att ta lagom och att det ska se ok ut så fick det bli så här.
Rent och nu ska det inhandlas lite fin ljung och kål som kan pryda ingången istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar