9 okt. 2011

Katt-mammor


Då var det sagt! Vi ska få tillökning i familjen...
Två små underbara, fantastiskt söta kattungar ska få varsin ny mamma...
Isabella och Jonna ska få varsin kattunge.
(Ja även vi andra i familjen ska få ta hand om dessa små ljuvliga varelser.)

Idag var jag, blivande "katt-mormor" och hälsade på hos våra blivande katter, tillsammans med då ovetande tjejer som fick beskedet att välja varsin kattunge.
Gissa om de tappade hakan och så glada de blev, mina små hjärtan!

Vi kommer få hem dem i början av december och det är en låång väntan för tjejerna. Vilken tur att de bor så nära så vi kan hälsa på ofta och vänja de vid oss.

Tack Christina för att du tar emot tjejerna så fort de vill komma och gosa med Era fina små kattungar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar