20 mars 2012

Det pärlas i sjukstugan


...Jo, nu var det dags igen....två små sjuka flickor hos oss, ingen feber tack och lov men hosta och halsont...inge kul!
Men att pärla är roligt, det tillverkas massor av härliga figurer just nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar