JO, han ville ju det men fick avslöja innan att han hade tre biljetter till dagens match mellan Brynäs och Frölunda, så då tog han med mig och sin svärfar, min goa pappa.
Hockey...jag...kanske inte det roligaste jag vet, men tittar ju gärna på sport, så ja, varför inte...jag hängde gärna på.
Insåg att jag skulle på hockey med ett Brynäsfans och ett Frölundafans så vem skulle jag heja på?
I vår familj har pappan alltid varit Brynäsare, sonen var det i ett par år, Brynäs vann ju SM-guld 1999 och då har vi videofilm på Rasmus när han hejar på dem...men sedan "vann" morfar över Rasmus på sin sida, dvs han blev ett Frölundafans...
Mellandottern fnyser mest och skrattar när pappan undrar om hon vill gå med på hockey, för henne finns inget annat än fotboll om någon missat det :)
Så fick vi ju en dotter till och sin pappa till lags är hon givetvis ett stort Brynäsfans, hon vill ju inte att pappa ska vara ensam om det ;)
"Mamma, idag vill jag att du hejar på Brynäs" det var de sista orden Isabella sa innan vi åkte och ja, det bestämde jag mig för innan vi kom dit.
Jag hejade på Brynäs!
Vilket lyckat drag...de vann stort och hade riktig lekstuga med Frölunda!
5-0 till Brynäs och jag är glad att mannen överraskade mig med en hockeybiljett idag!
Tack för den!



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar