Då var dagen till ända och Jonna är nu 11år.
En nöjd och glad tjej som blivit firad ikväll av mormor/morfar, farmor/farfar, moster, Per och Televinken ;)
Nu sover hon gott med två mjuka gosiga husdjur vid fötterna, kan det bli bättre...
Imorn ska hon spela fotboll med 6:orna på Hålta och fotboll vet NI som känner henne att det är det bästa som finns....blir väl lite som en extrapresent!



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar