11 mars 2012

Vårkänslor


Det har varit en skön och lugn helg med glada barn utomhus, promenader, löparturer (nej inte för mig), skön körsång, trevligt middagssällskap på lördagskvällen och mello med "rätt låt som vann".
Man kan ha det sämre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar