22 juni 2010

BADTJEJER!


Då har båda mina små tjejer lyckat ta sig ett dopp i 17 gradigt vatten, hua mig, vilken tur de inte tvingade i sin mamma!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar