...mycket viktigt!
Solen tittade fram och det blev varmt, kändes som sommarens hittills varmaste dag.
Hoppas det kommer fler...
Vi satt ute på altanen och kollade in alla som åkte förbi, i alla fall de som inte hade ryggen åt...
Jo, vi snattrade en del också och fick en underbar eftermiddag!
Tack Ni två ljuvliga!
Sommarlov, det gillar vi!
(om ett år är det din tur P... att gå på sommarlov)



Tack själv för en härlig eftermiddag, visst är det tur att vi alltid matchar varandra, på alla sätt!
SvaraRaderaJapp, så är det!
SvaraRaderaKram på er goaste kollegorna!
SvaraRaderaFör övrigt så ska man inte stressa i trafiken kan du hälsa lilla J det! Dessutom har hon sommarlov och borde absolut inte räkna =)
SvaraRaderaHihi, det där med att inte räkna blir inte lätt för hon har denna terminen övat och övat på klockan.... så det lär hon fortsätta med, det andra kan jag hälsa henne....kram på Dig!
SvaraRadera