24 juni 2010

KRABBFISKE

Snälla mamma, vi kan väl åka ut till havet och fiska?
Jo, kanske, jag ska bara...
Men ok då, vi åker...trots blåst och kyla, ungarnas glädje värmde ju en del. Så vi tog oss en tur till härliga Rörtången och stannade tills barnen började frysa och det blev inte så länge kan jag säga. Men de fiskade ett gäng krabbor som sedan fick åka krabbrace och alla var nöjda och glada när vi åkte hem igen.
Spontaniteten är ändå ganska härlig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar