17 juni 2010

SOMMARLOV!


ÄNTLIGEN... är jag på G med mitt bloggande...har jag gått på sommarlov...ska jag lägga undan väckarklockan i två månader...ska familjen och jag njuta av sommar, sol, värme (?) och lata dagar...ska förhoppningsvis Elenore (vår härliga båt)få många besök av oss. För nu börjar sommaren för 4/5 delar av familjen Leckborn. Mycket är oplanerat men kanske lite tältande och mycket båtande hoppas vi på. Och ett trevligt besök av goa familjen HAMMAR ser vi framemot. Och hur det ska gå att blogga om Livet hos leckborn, ja det återstår att se. Pernilla var beredd på en hel del frågor... Kram alla!

3 kommentarer:

  1. Vad kul Charlotte, du har redan en följare!! :)Kram

    SvaraRadera
  2. En till! Hade ingen aning!!!?! Kram kram.

    SvaraRadera