22 juni 2010

BÅTHELG, den första 2010!

På lördag eftermiddag puttrade vi in i denna mysiga hamn, inte långt från hemmahamn men ändå var det flera årsedan vi var här. Delar av fam. E, fam H och fam H anlände senare på kvällen och grillarna tändes. Sedan invigdes det nya Sittbrunnskapellet på Elenore av ett glatt gäng!
Dagen efter togs en härlig promenad runt ön, fika i solen hos fam E och sedan fick vi en god tur hem mot hemmahamnen!
Helt enkelt en go helg där man insåg att man nått ett av sina mål då R påstod att det är båtlivet man längtar efter under hela skolåret!!
Nu är man hemma igen och listan på allt man glömt till båten blev lång så man har å göra för till Midsommar hoppas vi åter bo hos Elenore!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar