17 feb. 2012

Det bättrar sig


För att inte få fullständig panik över att vara "inlåsta" sedan förra helgen, tog vi oss en liten, väääldigt liten promenad runt huset idag, jag och Isabella.
Alldeles fantastiskt skönt att få känna solstrålarna mot ansiktet, få plira lite med ögonen mot ljuset och se snön smälta på sina ställen...än är det ett tag kvar till våren men det är skönt att få känna på vad som komma skall.

Den lilla promenaden gjorde gott men kroppen är långt ifrån återhämtad så nu är det soffläge igen...

Och Jonna har precis insjuknat så när denna flunsa är över återstår att se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar